søndag 1. februar 2015

365

I 2014 gjennomførte jeg for første gang et 365-prosjekt. Jeg tok minst et bilde hver eneste dag gjennom året og publiserte fortløpende på Instagram @lizpalm. Til sammen har det blitt en liten hverdagsskildring, og for min egen del en visuell dagbok. Et lite glimt fra hver eneste dag, der hvor jeg til enhver tid var. 

Alle bildene i prosjektet er tatt med iPhone 4s. Det er litt fordi Instagram for meg er et sted der jeg deler mobil-snapshots, som jeg alltid legger ut samme dag de er tatt. Å fotografere hver eneste dag er en utrolig fin måte å få løftet blikket og se. Lete. Det er alltid noe der, hver eneste dag… 



Her er noen glimt fra bildene som ble tatt gjennom 2014. Følg @lizpalm på Instagram for å se alle bildene. 




































Se alle bildene på Instagram @lizpalm http://instagram.com/lizpalm


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar